Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Τα της εβδομάδος


φωτογραφία εβδομάδος- τραβηγμένη πριν από καναδυό χρόνια στα Χανιά,Κρήτη
 
1. Η πρεμιέρα, αντίθετα από τα συνήθη, πήγε εκνευριστικά καλά. Εκνευριστικά γιατί το άγχος για τα φρικώδη λάθη και τις απρόβλεπτες ατυχίες παρατείνεται.
2.ας ευχαριστούμε που μας το προσφέρατε αυτό", μου είπε μια γιαγιά κατασυγκινημένη μετά το τέλος της παράστασης κι έκανε όλη μου την κούραση να κάνει φτερά.
3. Τρομο-κεράσια: οι καρποί που παράγει η τρομο-κερασιά.
4. Τρομο-κερασιά: οπωροφόρο περίπου τριάντα ετών που ζει στο κτήμα μας και πρέπει να κουβαλάει καμιά 150 κιλά καρπό επάνω του. Κατεβάσαμε ΕΝΑ κλαδί, κάναμε ΔΥΟ ώρες και μισή να το ξεφορτώσουμε- έδωσε γύρω στα δέκα κιλά (ένα κασονάκι του μανάβη τίγκα). Υπολογίζω πως έχει άλλα ΕΙΚΟΣΙ τέτοια κλαδιά, ενώ εμείς σταθερά διαθέτουμε ΤΕΣΣΕΡΑ μόνο χέρια.
Κάθομαι κάτω από το δέντρο και τρώω μέχρι να σκάσω- έχω κάνει μαρμελάδες, γλυκό του κουταλιού, έχουμε χαρίσει σε φίλους, έχθρούς, γνωστούς και άγνωστους. Τίγκα το δέντρο. 
Έχω αγχωθεί.
5. Με αφορμή τα 70 (κιλά) που έκλεισα, αναρωτιέμαι πως την παλεύουν οι χοντροί άνθρωποι. Βάρος στα γόνατα, πρήξιμο στα πόδια, στομάχι κάνει ώωωωρα να γεμίσει και ώωωωωρα να χωνέψει. Αργό πεπτικό σύστημα, αργός μεταβολισμός, προβλήματα στο αναπνευστικό, προβλήματα στην πίεση. Πωω πωω ταλαιπωρία. Θα γεννήσω όμως- που θα πάει- και θα ξαναγυρίσω στα ευχάριστα 48 μου κιλά μετά από κάποιο καιρό.
6. Με αφορμή τους 8 γεμάτους μήνες χωρίς τσιγάρο, αναρωτιέμαι πως την παλεύουνοι καπνιστές και οι τριγύρω τους. Βρώωωμα το στόμα, βρώωωωμα τα δάκτυλα, βρώωωωμα το σπίτι, κίτρινες κουρτίνες, διάχυτη τασακίλα, τσάμπα έξοδα, χαζός εθισμός. Ελπίζω να μη ξανακαπνίσω ποτέ. Θα είμαι μεγάλο κορόιδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου