Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Κάποτε στο μπλογκ....

... έγραφα και το ένιωθα. Ένιωθα πως θέλω να επικοινωνήσω, να μοιραστώ, με γνωστούς και άγνωστους, με όλο τον κόσμο ανεξαιρέτως. Ίσως κάποτε γενικώς να έγραφα και να το ένιωθα. Τώρα που είμαι ευτυχισμένη, ζω αντί να γράφω κι επιλέγω με ποιούς επικοινωνώ. Κι όταν γράφω, δεν αναπτύσσω, πυροβολώ. To CJ που ακολουθεί το όνομά μου stands for Calamity Jane, και ο άνθρωπος που μου το απέδωσε ήταν μάλλον μπροστά, σε σχέση με την αυτογνωσία μου.  Πολλά είπα. Η ουσία είναι πως κάποια πράγματα, όπως το παρακάτω, κάπου κάπου, θέλω να τα μοιράζομαι μαζί σας. Γνωριζόμαστε χρόνια, άλλωστε. 

Παντρεύτηκα πριν καναδυό βδομάδες, πολύ ήρεμα, ήσυχα και ιδιωτικά τον άνθρωπο εκείνο που κατάφερε να μεταμορφώσει εμένα και τη ζωή μου σε ό,τι δείχνει το παρακάτω βιντεάκι και να γεμίσει τη ζωή μου με τη γαλήνη, την αισιοδοξία και τη χαρά που αποκορυφώνεται στο 1:20.

 Σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ, μάρτυρες μιας δικής μου υπέροχης στιγμής.

Σ' αγαπώ._

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου